شرکت تولیدی بازرگانی هدهد

اسباب بازی شانسی | ملزومات شانسی

شرکت تولیدی بازرگانی هدهد

اسباب بازی شانسی | ملزومات شانسی

شرکت تولیدی بازرگانی هدهد تولید کننده انواع اسباب بازی شانسی،لوازم شانسی،ملزومات شانسی و جعبه های شانسی آماده

۲ مطلب در اسفند ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تخم مرغ شانسی یکی از ابداعات جذابی بود که که در دهه 70 میلادی معرفی شد. مبتکر این محصول ویلیام سالیس بود، عضوی از تیم میشل فررو که تخصص خود را در تولید اسباب بازی های مختلف ثابت کرده بود. او با الهام از تخم مرغ های عید پاک، این محصول جذاب را به بازار عرضه کرد.

ایده تولید و فروش تخم مرغ شانسی با بازخوردهای بسیار مثبت از سوی مردم مواجه شد و باعث انقلابی در دنیای اسباب بازی‌ها شد. این ابزار بدلیل تحریک حس هیجان مخاطب می‌توانست او را ترغیب به خرید کند. تولید این کالا در اوایل در اختیار چند شرکت قرار داشت و به مرور با تغییر سیاست های کاری این انحصار لغو شد که باعث شد کارخانه های زیادی بتوانند این کالا را تولید کنند.

انواع تخم مرغ شانسی

تخم مرغ شانسی را می‌توان به چند دسته کلی تقسیم کرد:

  • تخم مرغ شانسی معمولی:  این نوع تخم مرغ شانسی، دارای یک اسباب بازی کوچک، یک کارت بازی یا یک هدیه دیگر است.
  • تخم مرغ شانسی طرح‌دار:  این نوع، دارای طرح‌های مختلفی مانند شخصیت‌های کارتونی، حیوانات یا اشکال هندسی است.
  • تخم مرغ شانسی هدیه‌دار:  این محصول، دارای یک هدیه با ارزش مانند طلا، جواهرات یا لوازم الکترونیکی است.

شرکت هدهد با تکیه بر متخصصان حوزه کودک اقدام به تولید بیش از 6 مدل تخم مرغ شانسی جذاب است. کیفیت و دوام این محصولات در کنار قیمت مناسب باعث رشد برند شما خواهد شد. مشتریان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تست محصول تخم مرغ شانسی رایگان می توانند با ما در ارتباط باشند.

  • محمد فتحی
  • ۰
  • ۰

صنعت اسباب بازی شانسی در ایران تاریخچه ‌ای طولانی و پربار دارد. تولید و فروش اسباب بازی شانسی در ایران تا به امروز ادامه دارد و تلاش‌های جدیدی به منظور حفظ و توسعه این صنعت صورت می‌گیرد. این صنعت یک بخش از اقتصاد کشور است . شرکت‌های گوناگون در این زمینه با ارائه محصولات متنوعی در ایران فعالیت میکنند.

                   

شرکت‌های ایرانی در صنعت اسباب بازی شانسی با توجه به نیازها و تغییرات جامعه، به طراحی و تولید محصولات جدید می‌پردازند. توجه به استفاده از مواد با کیفیت، تحقیق و توسعه در فناوری‌های نوین، و ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان، این شرکت‌ها را در صدر تولید اسباب بازی کیفی و بازارپسند قرار داده است.

اسباب بازی های شانسی به دو دسته تقسیم میشوند که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

اسباب بازی کامل: این نوع از شانسی ها در شرکت تولید کننده مونتاژ شده و کامل درون جعبه خودشان قرار میگیرند و شما بلافاصله بعد از گشودن جعبه شان میتوانید از آنها استفاده کنید.

اسباب بازی پازلی: همانطور که از اسمش پیداست این اسباب بازی ها بصورت پازل درون جعبه های خود بعلاوه یک بروشور آموزشی درون جعبه شان قرار میگیرند که شخص باید خودش تیکه های پازل را در کنار هم چیده و اسباب بازی را تکمیل کند.

تاریخچه این صنعت به دوران باستان بازمی‌گردد. اسباب بازی‌های شانسی نه تنها وسیله‌ای برای سرگرمی بلکه ابزاری برای آموزش و تربیت کودکان در زمان قدیم بوده و پدر و مادرها از این اسباب بازی ها برای درس زندگی به کودکان خود استفاده میکردند.

در آخر، اسباب بازی‌های شانسی نه تنها به کودکان فرصتی برای سرگرمی می‌دهند بلکه تجربیات آموزشی و خلاقانه‌ای را نیز ارائه می‌کنند. همین امر باعث می‌شود که این اسباب بازی‌ها در وقت گذراندن کودکان، یک جزء ارزشمند و فراموش‌ نشدنی باشند. امید واریم که اطلاعات کافی از وقتی که برای این مقاله گذاشتین بدست اورده باشین.

  • محمد فتحی